10.2.2012

10.02.2012 07:36

Tak jo je na čase abych i sem přihodila nějaký ten článek.

jak jste si jistě všimli přibyli zde nové FF a i jedna sekce pro milovníka stylu YAOI. Nikomu se ale nebudu zpovídat z toho že to tu je.

Všechny články FF které nejsou moje jsou plně schválené od svých autorů a proto bych byla ráda kdyby mi nechodili e-maily se slovy:

,,Viděl jsem to tam a tam a jak je možné že to máš tady" znovu opakuji vše co tu naleznete je buď z mé hlavy nebo od Autorů které znám a ti mi dovolili podělit se o jejcih díla s ostatními.

A teď něco odlehčujícího.

V poslední době se nevěnuji ničemu jinému než psaní a abych se přiznala už pomalu nestíhám :D . Důvodů je několik. Vymyslet kvalitní pokračování k takovému ,,Osudy Shinobi" stojí dosti energie protože chci aby to bylo co nejlepší. Chci prostě aby to byl poutavý příběh plný zvratů a jeden z takových zvratů právě chystám pro své čtenáře. Nepovím Vám co to bude ale můžete se těšit.

Vznikla i nová FF ,,Mezi světy" a k tomu mám také co říct.

Pár lidí se mě už ptalo jak mě napadlo psát FF zrovna na téma Stmívání. Odpověď je naprosto jednoduchá. Kamarádka která se věnuje jen tomuto žánru mi poslala stránky na svoji tvorbu a mě se to tak zalíbilo že jse ihned napsala za sebou 4 kapitoly. Ještě s ní musím mluvit ale pokud mi to dovolí rozhodně se chci podělit i s vámi.

A opět se přesuneme k tématu YAOI :D .

Pár lidí se mě již ptalo jak mě mohlo něco takového napadnout. Odpověď je také dosti jednoduchá a hned odpovím .

Jednou jsem se tam bavila s Autorkou YAOI povídek Leiko-chan. Ona mi říkala že na psaní moc není ale píše jen tento styl povídek. Nevím co mě to napadlo ale měla jsem nutkání napsat něco takového. A nápad byl na světě. Funguje to tak že Leiko si vzala na starosti svého oblíbeného Sasukeho kdežto já píši jen za Itachiho. A celkově z toho vychází úchvatné dílko.

 

Vřele se omlouvám všem kteří vždy s očekáváním vyčkávají kdy budou další díly povídek.Není to tím že nestíhám ( i když tím to taky je z malé části) ale je to tím že ve škole mne čekají opravné zkoušky z 10ti předmětu (velká absence kvůli nemoci) takže se snažím tak nějak učit. A řekněme že obor Automechanik není zrovna snadný ale když Vás to baví jde vše ostatní stranou.

 

To asi tak vše co jsem dnes chtěla napsat :-) takže Sayonara a mějte se pěkně :-)  s pozdravem Riko Hiashi n.n"

Vaše komenty n.n"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek