Dlouhá pauza

24.03.2012 20:45

Tak jo, ti co navštěvují moje stránky a koukají kde se co změnilo nebo kde se objevil další díl FF si jistě všimli toho že více než měsíc se zde nic nedělo. Opravdu Vám dlužím omluvu a vysvětlení které se mi nepodává kdo ví jak dobře.

První příčiny mojí totální neaktivity je lenost. Nechtělo se mi nic psát a nic dělat.Tohle myslím chápe každý protože co si budeme povídat tuhle náladu mívá každý z nás. Prostě se v nás něco přepne a nic se nám nechce. A je jen na nás kdy se konečně dokopeme k tomu začít něco dělat. No,dokopala jsem se asi tak před dvěma týdny ale jak se zdálo někdo tam nahoře zjevně nechtěl abych se věnovala zrovna něčemu tak podřadnému, v dnešní době i společnosti, jako je právě psaní FF. Můj děda byl převezen do nemocnice.A doufám že nemusím nikomu vysvětlovat proč mě přešla nálada na psaní.

Boužel v neděli děda umřel a tak jsem jela na slovensko abych pomohla našim zařídit pohřeb.

 

No,stále se mi o tom tak nějak nechce bavit, což doufám plně chápete, takže Vám řeknu jen snad tohle. Od zítra se opět vrhnu do své práce psát a přidávat nová FF.

A ano, přibydou i díly YAOI Mezi bratry. (Opravdu je legrace pročítat ty výhružné e-maily kde mi někteří píší že mě zabijí pokud nebudou mít další díl a nebudou vědět jak to pokračuje. Ale to se netýká jen tohoto FF).A teď jsem si tak vzpoměla že pokud to půjde dobře budete mít tady další FF s názvem Osiris.Zveřejnení tohoto FF je stále v diskuzi s jejím autorem.Boužel  Vám musím oznámit že celé FF je ve Slovenském jazyce a opravdu nemám čas to přepisovat takže pokud se to tu objeví budete se s tím muset smířit.

 

Dále bych ráda poděkovala všem kteří mi posílají na e-mail svoje návrhy do FF které tu již jsou nebo které by chtěli utvořit. (Mimochodem pokud je tu někdo zastáncem anime Hellsing máte se v nejbližší době také na co těšit)

A tímto by to bylo dnes vše. Myslím si že jsem na nic nezapoměla a pokud ano napíšu to zítra. (Ráda bych totiž dojedla tu pizzu která leží na stole a za chvíli bude studená.)A vzhledem k tomu kolik je nyní hodin a v kolik jsem ráno vstávala půjdu i spát.

Takže pro dnešek přeji Pěknou noc a některým i Oyasumi.Sayonara

 

S pozdravem Riko Hiashi

Diskusní téma: Dlouhá pauza

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek